Cansel-58 SNurays aynı şeyden muzdaribim rennie veya gaviscon kullanabilirsin hicbir zararı yok. dr’uma da sormustum. kullanmak istemezsen ılık sütü öneririm. gecmis olsun:(
Conaskimi 32 haftaligim malesefki başından beri devam mide yanmasi ağrıması inşallah geçici olur sizinki o kadar sürmez gerçekten çok kötü bı durum karnın buyukce Allah herkeze yardim etsin. Bende gaviskon kullanıyorum