Ah canm boyle bi post görünce o kadar üzülüyorum içim acıyor aha diyorum biri daha allahm sen yardim et 😒 ben suan 39 haftalık hamileyim hamilelik boyunca yaşadığım en büyük sıkıntı mide yanması oldu. Gebeliğimi öğrendim mide yanmam başladı ve hic gecmedi umarım seninki geçici olur çünkü boyle bi zorluk yok yediğin her şey zehir oluyor 😒 ben direk doktora gitmiştim doktor gaviscon şurup verdi onla ayaktayım sende kullanabilirisn cok kötüysen. Bide reniee var ama gaviscon daha iyi.