Minis122 2 gündür bende yatamıyorum gece 7-8 defa uyanıyorum ağrıdan sanki belim ayrılıyormuş gibi ya çarşamba randevum var zaten suyum gelmezse düzenli sancım olmazsa da acile gitmeyeyim diyorum devlete gidiyorum çünkü yatırıyorlar ancak acile gidince daha acı çekiyorsun hareket etmediğinden