Smedine01 Kizlar merhaba Dunden bu yana karnimin ici sol gobek deligimin orasi sanki yirtiliyor gibi ani agri giriyor igne batmasi , yirtilma gibi boyle tarif edebilirim 34+2 yim canim yaniyor basina gelen varmi
Brglgktrk09 Smedine01 bende 25 haftalıkken öyle olmuştum nefes alıp verirken bile çok ağrım oluyordu daha sonra klimaya yorumladım bebek te hareket ettiği için çok korkmadım klimayi acmayinca geçti . Siz bebek hareketlerini hissediyorsanız korkmayın bence
Elif2230 Şu an çektiğim acı saat 5′ten beri başladı ondan önce de dünden beri adet olacakmışım gini belim ve kasığım ağrıyordu 39+3′üm artık acıdıkça da kasığıma vuruyor ben de burada bekleyeyim bakayım
Smedine01 Elif2230 ay gercekten mi rabbim acil sifalar versin acini dindirsin insallah senin icin hersey yolunda gider umarim
Smedine01 Masalada hic boyle uzun acimamisti uzanıyorum simdi ama ayaga kalkinca direk basliyor ve surekli suan orda toplaniyor
Masalada Elif2230 bendede aynı sorun var regl sancısı geliyor arada ama geçiyor bebetom makat geliş ama 🥴39+0
Elif2230 Smedine01 sancım başlayana kadar ya da suyum gelene kadar pek hastaneye gitmeyi düşünmüyorum her şeye de acile gitmek iyi olmuyor
Smedine01 Brglgktrk09 cok sukur kipir kipir ama o hafeket ettikcede canim yaniyor etim aciyor bilip yorumlayamadigim icin dedim bir baskasi yasadimi bu sorunu
Masalada Elif2230 ya doktor diyor dönmez büyük ihtimalle ama gün vermiyorlar 😂😂29 haftalıktan beri bebek ters