Ben Doğumdan 30 gün sonra taktırmıştım 2. Den sonra ama keşke bekleseymişim. Doktor taktı o an çok zor değildi hemen bitti kontrol etti tamam dedi ama oturunca içimde sopa var gibiydi bişi de diyemedim eşim bekle demişti ama ben doğumdan sonra travmayla acele ettim 1 hafta ağrım hiç bitmedi sonunda dayanamadım kafayı yicektim acıyordu acile gittik kaymış dediler 2 doktor 2 ebe kurcalaya kurcalaya çıkardı durmadan operasyonla almamız gerekir dedi mecbur dayandım sonra çıkıp ağladım. Tabi yeter ki tekrar hamile kalmayın diye ben yine denemek istedim 2 3 doktora sordum ya erken taktırdım diye rahim kendini toparlarken kaymış olabilir dedi yada vücudun kabul etmiyordur bilemeyiz ama tekrar kayma olasılığı yüksek başka şeyle korunun dedi. Sonuç hamileyim ve nasipse kestircem tüpleri