İkinciye hamileyim bende
Bu gebelik sonrası baska çocuk düşünmüyorum
Doktora baglatmak istediğimi söyledim yasin cok genç dedii. 27 yaşındayım
Benim gibi genc yasta baglatmak isteyen var mı? Yasal bi sınır var mı? Es imzaladiktan sonra yine de islemi yapmazlar mı ki acaba
Diger dogum kontrol yöntemlerine güvenmiyorum
Zaten bu gebeligim de korunurken oluştu