Son adet tarihim 16 Mayıs bugun devlet hastanesinse randevum vardı bebeği göremediler yine beta hxg testi yaptılar 10.000 çıktı dayanamadım özele gittim özeldeki doktorda göremedi alttan ultrasyon yaptı yine kalp ayısı falan göremedi dış gebelik olma ihtimali olabilir belki dedi 2 hatta sonra gel dedi moralim çok bozuk kafayı yicem ne yapabilirim