koalamom_ Veybil 2 hafta beklemek zor olacak gibi senin için bu hafta içi git istersen en azından gelişiyor mu onu öğrenebilirsin
Yektek22 Veybil en son gittiğinizde kese boyutu kaçtı? Ben bugün gittim 29 mm kese son adet tarihim 24 Mayıs doktor çok yüksek ihtimal boş gebelik dedi hala ağlıyorum
Veybil Yektek22 hiç sorma ya insanın morali bozuluyor vallaha ne zsmsn gidiceksn bidaha bide beta hcg ölçtürdünmü yakın zamanda kaç çıktı
Yektek22 Veybil kese gozuktukten sonra beta olcturmedim. Pazartesi son kez çağırdı aç gel dedi kürtaj için
Meryemtolga Veybil yok canım gitmedim. Simdi gidicem kese var bebek yok dicek belki kese bile cok küçük dicek iki hafta sonra gel dicek ben o iki hafta boyunca kurarda kurarim. Biraz daha bekleme karari aldim. İki hafta sonra gidicem canım 1 ağustosta
Dynbfofrt Meryemtolga bnde bekliyorum hala normalde pazartesi gel demişti ama cumaya kadar beklicem kesin bir şey duymak için 6+3te bebek yoktu cumaya 7+6olacak heralde kesin konuşur artık
Meryemtolga Veybil Bende çok merak ediyorum canım da simdi bebegi görmezse iyice panik olurum ben bari adrt tarihime göre 10 hafta olunca gideyim de nedir ne degildir belli olsun
Dynbfofrt Veybil bir yaşında bir kızım var bu da sürpriz olmuştu aslında bir daha asla çocuk yapmam diye diretiyordum ama şu an yoksa diye üzülüyorum