Kızlar nasipse şehir hastanesinde doğum yapacağım gelecek ay ilk çocuğum özeldi ertesi sabah taburcu oldum ama devlette sezeryanda iki gece kalınıyormus doktora unuttum sormayı bilenininiz varmı ona göre çanta hazirliyim fazla kıyafet gerekli olacaktır diğer hafta çantamı hazirlicam inşallah