Aaa122 inanın ilkindede, şimdide hiçbir şey hissetmedim. Sadece ilkinde her gün 1 kavanoz turşu bitirdim. Oğlum oldu. Şimdi yine her gün türlü yiyorum doktor kıza benzetti. Bu arada bende gördüm bacak arasını boştu ama doktor daha iyi değerlendirir tabi 1 ay bekleyelim dedi. İlk gebelikte yanlış dediğimse çok hakim olmadığım konular aslında, keseye göre, adet tarihine göre, bebeğin duruşuna göre vs tahmin yürütüyorlar ya onlar uymadı demek istedim.