Melisaasa benim annem düğün gecesi hamile kalmış tek korunmasız günü o. Kayananam da öyle kalmış 😂😂😂 beni çok korkutular hemen kalma pişmanlık dediler falan evlendikten 7 8 ay sonra çok şükür rabbim hayırlı zamanda nasip etti. Tek iliskiyel sağlıksız olacak diye bi durum yok canım