Meli-sa User1234 geçen ay bende de böyle çıkıyordu hatta postlarıma bakarsanız görürsünüz ama hamile değildim negatif sizin testlerde aynı benimkiler gibi çıkmış
Semaazz aysenuroztunc hiç üzülmeyin bi sonraki ay inşallah güzel sonuçlar alırsınız benim de öyle oldu yaptırdığım ay negatifti sonraki ay hamile kalmışım şimdi 30 haftalık 😍
User1234 Semaazz hayırlısı olsun kendimi üzmüyorum 4 yaşında bi kızım var zaten ☺️ sadece adet olmayınca tedirgin oldum bi iki gün daha olmazsam kan testi yaparım
Pamuk aysenuroztunc Belirtiye takıl adet geçene kadar hiç belirti yoktu bende 2 gündür başladı bel ağrısı falan.
User1234 Meli-sa evet gördüm sizin daha net sancım o kadar yoğun ki anlamadım adetimin ilk günü böyle olsam kanamam olurdu ama yok şaştım kaldım
K-1997 aysenuroztunc merhaba benim de hiç belirtim yok 11. Günümdeyim negatif acaba bu testte hamilelik gördünüz mü