Bende 32+1’deyim. Klimasız asla duramıyorum sürekli duş alıyorum. Rahim ağzım 17mm progestan, adalat magnezyum falan kullanıyorum. Doktorum bolca dinlen ama her dakika yat demiyorum dedi. Genelde yatıyorum ama sürekli de değil. Doktorum tüm önlemleri aldık gerisi Allah’ın takdiri dedi. Açılma, sancı falan yok ama… Dua ediyorum vaktimizi dolduralım oğlumla diye. Ama psikolojim bozuk 😞