1melekannesi3858 3Tospikannesi canım 32 haftaliksin. Ama benimle aynisijn nasil ilk haftası olacak ağustosun ilk haftası 36 haftalık oluyoruz inşallah ozmna kafar dururlar bebisler
3Tospikannesi 1melekannesi3858 canım 32+4 sende 32+4 değil misin 😊 benim bebişler 36 haftalık geliyor ilk çocuğum kız Eylül’ün başında gelecekti ağustos başı geldi oğlum da Ekim’de olcaktı o da eylül 5 te doğdu bu minnoş da ağustos başi veya ortası bekleniyor tabiki ne zaman gelir bilinmez 😁 şimdiden sancı ve kasılma var bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
1melekannesi3858 3Tospikannesi aynen bende aynıyım tek korkum zaten erken doğum allahim inşallah vaktinde zamanında gelmesini nasip etsin cümlemizin bebisleri
3Tospikannesi 1melekannesi3858 amin inşallah 2 çocuğum 36 haftalık 2500 gram doğdu küveze de girmediler inşallah bu da öyle olur
3Tospikannesi 1melekannesi3858 benimki kız haraketleri azaldı iki gündür tekme atmıyor sadece haraket ediyor hissediyorum arada kendini kasıyor
Mummumlilo Bizde 32+4 deyiz yanıyoruz Allah yardım etsin bugün yatarken sol kasığıma hafif bir ağrı girdi çıktı acaba kasılmamı diye düşündüm ilk defa oldu hayırlısı bol bol su içelim terlemekten su kaybediyoruz
1melekannesi3858 Mummumlilo yok ya benimde tam tersi ağrım sızım yok sürekli peçeteye az Bi islaklik bile görsem.korkuyorum ama benim bildigin su gelmesinden
1melekannesi3858 3Tospikannesi kendini koştuğunu nasıl anlıyorsun benimki zaten genelde tekme atmiyo ayağını gerdiriyo çok sert Bi şekilde canımı yakacak derecede hemde
3Tospikannesi 1melekannesi3858 Karnım çok sertti o an doktorda farketti kasılması var dedi sol tarafıma toplanıyor sürekli o tarafım şişiyor gibi olup canımı yakıyor
Susu_09 1melekannesi3858 Valla klima olduğundan rahatım biraz daha ama duş da sürekli alamıyoruz işte sıkıntı o
gulsahklkn 1melekannesi3858 Aynen öyle her geçen gün ayrı bişey oluyo vücudum kaldıramıycak gibi geliyo
Minis122 1melekannesi3858 36+5 haftadayim buharlasiyorum yattigim yerde kasilmalarimda uzerine. Sey oluyor artik. Dus aldim sacim.iak.ama.ben terliyorum
1melekannesi3858 Minis122 asko duş almak yeterli olsa keşke anlayacağım da o bile yeterli gelmiyo duş alıp çıkıyorsun saniyesine yine aynısın yani
1melekannesi3858 3Tospikannesi allahalla bebis sabır etsin kız bebjzleri hep mi erken gelmek istiyor ya
3Tospikannesi 1melekannesi3858 evet canım niye sabırsızlar bilmiyorum ki 😂 bi kaç hafta daha dursalar kilolu olacaklar ama yok 35 oldum mu sancılar başlıyor bunda daha erken sancılar başladı doktorum erken gelecek ama bu kadar da erken gelmesin diyo 😁 ilişki yürüme vs yasak uzanıp dinleniyorum şuan 😊