Nesekahraman canım şimdi benm kendi kronik rahatsızlığımdn dolayı gebeliğimi perinatoloji takip ediyor bebekte sıkıntı olduğu için değil. Cerrahpaşadayim ve sana denildiği gibi suyun fazla dedi ama ben şuan 37. Haftadayim. Bunu söylediğinde 33 34 te falandim şeker olcumumu tekrarlatti çıkmadı şeker. Bebek iri ve 1 hafta önde dedi. Ama sıkıntı yaratacak bişi değil karbonhidrata,şekere yemeye dikkat dedi bence başka bı sıkıntı yoksa Allah’ın izniyle beslenmeden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum doktorlar daha iyi bilir. Bunları diyen doç. Dr birde.