Kızlar benimde eylül doğum uygulamada ve detaylı ultrasonda 22 Eylül de doğum olarak gözüküyordu. Doktorumla da doğum hakkında bişey konuşmadık henüz birşey demedi. Sizler normal doğum mu sezaryan doğum mu olucagını kaçınca hafta da neye göre öğrenip karar verildi. (Merak ettim)