ES_es-Es Safinaz27 biraz daha durur bekler inşallah sağlıkla hayırlısıyla ileri haftalar nasip olur🤲 benim doktorum 34 den sonra sanci olursa durdurmaya calismayiz demişti ,ilaç ne verdiler
Safinaz27 ES_es-Es sancı önleyici bir de ciğer geliştirici yaptılar bebeğin kilosunun 2500 olması bekleniyor o yüzden ilerletmeye çalışıyorlar
Ikiz_annesii 3Tospikannesi benimde kaç kiloda doğduğumu sordu anneme. Annem de minik doğurmuş abimle beni o yuzden seninde öyle olabilir sende zayif doğurabilirsin genetik olarak dedi
ES_es-Es Ikiz_annesii 37 normal doğum haftası diye biliyorum bende yani 37 öncesi erken sayıyorlar ama 37 ve sonrası zamanında doğum diyorlar
MintPink ES_es-Es bende de çıktı buton 🥹 34+3 teyim bugün doktor kontrolüm vardı 8 Ağustosa gün aldık inşallah bi aksilik olmazsa🙏