ES_es-Es Evet hanımlar bu da bir adet bebis doğdu butonu gördük çok şükür, kaçıncı haftanizdasiniz yada doğum kaçıncı haftada olacak belli mi gün aldınız mı
Youngmotherr ES_es-Es 35+3 son 11 gün kaldı sezaryen olucam ama bugün acile gidicem sancılarım çoğaldı gene
3Tospikannesi ES_es-Es 32+4 oldu kızçem 36.hafta gibi bekliyoruz bakalım sağ salim gelsinler de 3.çocuğum olacak nasipse 🥰 adana çok sıcak klima duş kesmiyor sancılarım da oluyor arada doktor kasılma var diyor karnım çok sert nefesim daralıyor sıcaktan iştah da yok
3Tospikannesi ES_es-Es hayır kızım ve oğlum 36.haftada normal doğum ile doğdular doktorum bu da öyle gelir ağustos başı da olabilir ortası da olabilir dedi benim çocuklarım erken geliyor ve 2500 gram doğuyor bu minik de çok şey yedim kilolu olsun bari bu dedim ama ben daha çok aldım doktor senin yapınla alakalı senin bebeklerin erken ve zayıf oluyor dedi sağlıklı olsun da gerisi mühim değil 😊
ES_es-Es Youngmotherr sağlıkla gelsin inşallah minnos, planlı sezeryan hep 38 duymustum benimde belli değil ama bende 37 olsun sonra +1 +2 gelsin daha diyorum sağlıkla bakalım erken gelmesin de
Ikiz_annesii 3Tospikannesi benimde kaç kiloda doğduğumu sordu anneme. Annem de minik doğurmuş abimle beni o yuzden seninde öyle olabilir sende zayif doğurabilirsin genetik olarak dedi
3Tospikannesi ES_es-Es 2 çocuğumda da olmadı 2500 gram doğdular 2009 ve 2012 yılında sağlık durumları iyiydi küveze girmediler