Merobebe MYSR zaten şu hamileliğimin başından beri içmediğim kadar ilaç içtim🤢🤮🥴 Normalde ağrı kesici bile zor içen bir insanım. Hamilelikte mecbur içiliyo değerlerim hep düşmüş yükselmiyoda 🙄 kullanmama gibi lüksümüz yok😱
Aysgl123 Bende de ishal yapması ama bağırsaklarımi iyice çalıştırdı. Normalde hamileliğin basından beri kabız olan ben ilacı içtikten sonra düzenli tuvalete çıkmaya başladım
MYSR Aysgl123 kabız oluyorsun aman bebek iyi mi diyorsunishal oluyorsun yine bişey olur mu diyorsun nasıl bir duygudur ya 😁