MYSR Merhaba hanımlar 18 haftalık gebeyim en başından beri kabızlık sorunum var kasılmalarımdan dolayı magnorm kullanıyorum Buda ishal yapıyor beni bebeğim için endişe ediyorum bir zararı var mı ne yapmam gerekiyor aceba ?
KlncA MYSR ben başka bi magnezyum ilacı kullanıyorum ama doktor bu tarz ilaçları yemeklerle veya hemen sonrasında içmemi söylemişti. Aç karına içersen ishal yapabilirmiş. Ondan olabilir mi acaba?
Shr1Onder MYSR bende aynı durumdaydım. Doktor ilacı bırakmamı söyledi. Onun yerine bol su içiyorum ve günlük maden suyu tüketiyorum
MYSR KlncA Aç karnına içmiyorum ki tansiyonum düşüyor öyle içtiğim de hep tok karnına içiyorum sabah akşam
Mineyasar Benin’de önceleri ishal etti 2 aydır kullanıyorum 2 gün kabız 2 gün ishal devam ediyor 29 haftalık oldum
BusraOzhan MYSR Bende hamileliğimin başından beri magnorm suda eritilen tablet kullanıyorum günde iki kere. Kime sorsam ishal yapmış ama bende hiç olmadı 🤷🏻♀️
Merobebe MYSR ya bende 24 haftadan beri ishalim doktoruma sordum önemsemedi magnezyum ilaçlarından olabilir dedi
Mineyasar İshal demek sifonu çekersin ya o tarzda olursa ishal dersiniz ve 5 6 yı geçerse ama çokta rahatsız edici olduğunu düşünüysanız kaka tahlili yaptırın
Merobebe MYSR 24. Haftada başladım ilacı kullanmaya ve o haftadan beri afedersin büyük tuvaletim su gibi oluyo. Hatta bazı zaman zor yetişiyorum altıma yapxak kadar kötü 😱
Merobebe MYSR zaten şu hamileliğimin başından beri içmediğim kadar ilaç içtim🤢🤮🥴 Normalde ağrı kesici bile zor içen bir insanım. Hamilelikte mecbur içiliyo değerlerim hep düşmüş yükselmiyoda 🙄 kullanmama gibi lüksümüz yok😱