gamzedenizz birden 18 e cıkıp 15 dk sonra 5-6 ya düşüyordu ilaçla normalde tutmaya calısıyordum . Doktorlar tansiyon ilacına devam etmemi önerdiler ama ben kestim zaten hiç bir zaman tuz tüketmedim her çayıma suyuma limon atmadım cok baharatlı sarımsaklı seyler tüketmedim güneşe cıkmamaya özen gösterdim o kadar