gamzedenizz benimde 30. Haftadan sonra çıktı tansiyonum 13-8 14-9 oluyordu suan alfamed kullanıyorum bol su içiyorum normale döndü.Limonlu su benim doktorum kan sulandırır diye önermedi sezeryan olacağı icin siz yine de sormadan içmeyin derim ben.Kucuk tansiyon 10 u geçerse sıkıntı göbek kordonu daralıp oksijen gitmiyor bebeğe ve beslenme zayıfladığından gelişim yeterli olmuyor ve erken almak zorunda kalıyorlar bana doktorum düşmezse ilaçla 35. Haftada alırım riske atamam demişti.Cok şükür suan sıkıntı yok düştü Tup bebekle hamile kaldim bu arada korkmayın ilaçlarınızı içip hamur işi ve tuzu azaltın tamamen kesmeyin iyot eksikliği oluyor