Kizlar 11+3 haftalik hamileyim ama sanki hamile degilmisim gibi 😳 Ilk haftalar sabah bulantim oluyordu , sancim da oluyordu ara ara geceleri. Doktor sancim icin progestan verdi onu hala kullaniyorum. Sancilarim kesildi ve bulantilarim gecti. Sadece genital bolgemde kaslarimda ve bacak kaslarimda sizi hissediyorum hamlama sizisi gibi hepsi bu.. Cok sukur herhangi bi sikayetim yok ama kendimi kotu hissediyorum , bi belirtim olmadigi icin. 😬 Cok tuhaf degil mi😁 Boyle yasayanlariniz var mi panik olmali miyim sizce ??