Ebruebos hayırlı olsun öncelikle canım,bende cuma günü gidicem kese için,sat 20Haziran,öncelikle şunu diyim bi önceki hamileliğimde de sizin dediğiniz gibi lekelenme vs olmuştum bi süre devam etti kanama alanı var denmişti progestan kullanmıştım bebekte sıkıntı yoktu geçmişti sonra,iyi düşünün iyi olsun🤍