Ozgemetin2015 Blackkcat bende de uyku ve hafif mide bulantısı basladı 🥺 3.5 yasında kızım var benimde ilerlerde onla ilgilenemem diye korkuyorum
Blackkcat Ozgemetin2015 Allah bağışlasın canım,biraz olur bulantı ama 2.trimester da rahatlarsın,çok küçük kızın halini anlatsan anlamaz babası destek olur daha fazla artık
Mmrvkpll Selinmoon benimde 19 haziran dün beta değerim 69 çıktı yarın tekrar vereceğim test sizin beta değeriniz nedir acaba çok tedirginim düşük bir değer diye 🥺
Senayan Kızlar merhaba ben de mart annesi olucam inşallah yalnız bi sorum olucak geçen hafta 5+2 de keseyi gördük sadece daha bebeği göremedik o yüzden 2 hafta sonra çağırdı sizde durumlar nasıl oldu
Selinmoon Senayan ben de bugün keseyi gördüm 5+1 , bebek daha sonra görülüyor . 17 Ağustosta gideceğiz bir daha
Blackkcat Senayan öncelikle hayırlı olsun bebeiş canım,benim bugün 5+1 bende öncelikle kese görmek için gidicem bu haftalarda böyle oluyor 7.haftadan sonra kalp rahat duyulur canım tabi erken döllenme yoksa
Meneksekara Blackkcat teşekkür ederim canım hepimizin çocuğunu 27 aylık suanda olursa araları 3 yas olacak bu gebelegimden önce bir düsük bir kürtaj yaşadım 🥺
Blackkcat Mmrvkpll canım hayırlı olsun öncelikle betayı vücud ürettiği için her insanda değişik olur değer önemli olan 2günde bir 2katı kadar artması,benimde sat 20 haziran yakınız,sağlıkla ilerlesin inşallh
Blackkcat serifeaslan01 normal yazıyor her yerde ama aşırıysa yatış şeklinde değişiklik yap yan yatarken bacak arana yastık koy rahatlatıyor bi nebze
Annetubiss Merhaba anneler 💚 benimde sat 15 haziran😇 uygulamaya göre 21 martta bebişim oluyor. Hepimiz sağlıkla huzurla kavuşalım inşallah. Bu arada 5+5 keseyi gormeye gidemedim bazi durumlardan dolayi cuma günü gideceğim 6+1 olucak belki kese ile birlikte kalp atışını da duyarım ❤
Baby_mather Bende dün küçük mucizemi gördüm 7+0 haftalık , kalp atışını duydum , inşallah geriye kalan süreçlerimiz de sağlıklı ilerler de mart annesi oluruz :)