Keremeral bende ılk gebelıgımde adete 6 gun kala ogrendım beta degerım 190 dı ama uc ay yasadı daha sonra öldü ben hapla dusurdum tam 3 ay sonra bı daha hamıle kaldım suan 6+5 olduk bu gebelıgım gec dollenme oldugu ıcın adetım uc gun gecıktı nasıl hamıle kaldım bılmıyorum psıkolojıkmenfr bazı ınsanların olmuyor kafanızı rahat bırakın❤️