GamzeCan evet bana ilacın adını verdi.. eczaneden bugün al dedi.. 8 lira bişey zaten. çok değil..
gece 10 dan sonra su bile içmeyeceksin dedi :////
ben de tüm gün için izin aldım. bakalım neler olacak yarın D:
ben kilo alıyorum.. şeker çıkıcak gibi :////// 24 + 4 11 kilo aldım... ve normal yiyorum