GamzeCan benim ilk doktorum yükleme yaparız dedi daha sonra tasındığım ilde baska doktora başladım o doktorda tahlillerde şekerin yok bi açlık tokluğa bakalım eğer onlar 95 ile 145 i geçerse yükleme yaparız demişti çok şükür geçmemiş umarım bi sıkıntı çıkmaz yani eğer bu açlık tokluk şekerine göre belli olan bir şeyse neden direk yükleme yapıyorlar onu anlamadım ya da açlık tokluk net bi sonuç verir mi gebelik şekerinde kafam yandı 🤔