mrvsrcn Mlsfcr benim 21 Ekim görünüyor uygulama da doğum, biz tüm alışverişi bitirdik iyi ki de bitirmişiz aldığımız her şey su an iki uç kat fiyatlarda saka gibi
BurcuArya35 Mlsfcr biz yaptık canm bitirdik sayılır herşey aşırı pahalı ve gün geçtikçe artıyor birkac eksik kaldı
Aytekinnn Bende ekimin sonları doğum yapıcam. Hala bişey almadım. Giysi olarak neler aldınız ekim çocuğu için?
Mlsfcr mrvsrcn benimde 21 Ekim görünüyor inşallah yavaş yavaş almaya başlayacağım nereden aldınız genel olarak acaba ?
mrvsrcn Mlsfcr LCW de facto ve cigitten aldım ağırlıklı olarak zıbınlarımızı e bebekten setler olarak aldım Trendyol falan öyle toparladık her şeyi çok şükür