Bende karamanliyim aliye Nigar serine gidiyorum baştan beri 39+2 yim geçen hafta aliye hanim yoktu gamze savcıya gittim ama bence aliye hanımın yerini dolduramadı ya onda ayrı Bi ilgi ayrı Bi samimiyet var ne kadar yoğun olursa olsun canım doktorum 😄 sabah 8 gibi hastanede olursanız sekreterden poliklinik girişinde sıra alabilirsiniz tabi doktor çalışma takvimine bakın öyle gidin