asilbabysmother Almilosum yavvvv burası nasıl memleket ya 😂 bizde klima açıp diğer odaya koyduk Allah yardımımı olsun
Almilosum asilbabysmother amin inşallah cidden bi daha bebek yaparsam kışa getirecegim nasil dusunemedim bunu😀
poyrazin_annesi28 asilbabysmother çok haklısınız söz konusu bebek olunca 🥴🥲 Deneye yanila ogrenicez artık
asilbabysmother ku4iremmmm- Allah bize sabır versin valla. Bu gece klimayı açtık. Gündüz açıyordum dünden beri. Salondan kendi odasını soğutuyor, direk altında tutmadık. Şimdilik keyfi iyi gibi 😃
asilbabysmother Canimucizem ilk evlendiğimde klima beni çok çarpıyordu. Bugün aç yarın hastaydım. Bünyem mecbur alıştı. Bu Nasıl sıcaktır yahu 🤯 Allah sizin de yardımcınız olsun hamilelik de zor burada. Kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Canimucizem asilbabysmother amin inşallah nerde varsa rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah çok zor geciyor klima bile kesmiyor beni valla Ekim’de ki doğuma bile kısa kollu pijama alıyorum malum İzmir’e kış gec geliyor😂
asilbabysmother hunilimom biz de uzun zamandır sadece zıbınlayız. Artık dışarıda da böyle. Aldığımız kıyafetler hep kaldılar öyle 😂 öğlen suya sokuyorum oyalansın içinde diye. Şampuan yok. Akşam da şampuanla. İşte deneye deneye bir şeyler yapıyoruz 🤷🏻♀️
Canimucizem ku4iremmmm- amin nerde varsa rabbim sağlıkla kavuştursun evladinizi sağlıkla büyütün inşallah teşekkür ederim 🤍
Berfehilal asilbabysmother antalyada yaşıyorum 20 günlük kızım her gün ılık duşa sokuyorum. Doğduğundan beri ilk gün hariç ince zıbınla zaten çok terliyor evde de klima yok kızımla beraber buharlaşıcaz yakında 😂
Berfehilal asilbabysmother ay amin bir an önce inşallah 🙏 aldığım bütün yeni doğan tulumları kaldı giydiremedim hiç birini ağlamam geliyor 😂
asilbabysmother Berfehilal yaaaa sizde de mi 😃 ben tulumları birer kez giydirebildim sadece. Yazık oldu caaaanım tulumlarımızaaaa