İzmir’de yaşayan anneler. 2,5 aylık oğlumla sıcakta pişiyoruz. Ben buralı değilim normalde. 2 senedir burada yaşıyorum. Bu sıcakta ne yapıyorsunuz bebekler için, uyuduğunda müslin falan örtüyor musunuz? Banyo suyunuz nasıl mesela 😃 klima için erken mi acaba ? Biz banyoyu günde ikiye çıkarmayı düşündük, biri normal su diğeri de şampuanıyla falan işte. Önerilerinizi bekliyorum ✨