Duyguanneoluyor Seymaemre her bebek aynı olacak diye bişey yok erken hissedenlerin istisna olduğunu okumuştum
Nryseda Evet arkadaşlar bende 19+3 oldum. Şöyle böyle derken yolu yarıladık vallahi. Daha bende hiç birşey almadım. Üç ayrı doktora gittim üçüde erkek dedi. Ama burdaki postları okuyunca şüphe etmiyor değilim yani. O yüzden bekliyorum daha.
Ozlmcgrci minigin_annesi aynen canım çok şükür ki hamile kalabiliyoruz rabbim bize tattırıyor bu duyguyu
minigin_annesi Ozlmcgrci Rabbime bin sukurler olsun bi sona kadar gele bilsem oh diycem canim annem ne kurbanlar demis valla o kadar ciddi🙏🤗
Ozlmcgrci minigin_annesi senin ki baya erken göstermiş canım 🤣 yarıladık çok şükür canım ne kaldı ki surda 😄😄
minigin_annesi Ozlmcgrci benimki arsizz yaa o yuzden azicik utanma yoook inan ki 😃😃😃bacaklari acmis babaya diyor kii baba bak pipim var 🤣🤣🤣😂😂😅😅
minigin_annesi Ozlmcgrci o da ola bilir ya 😂😂😂ayyy minik elleriyle ayaklari var ne kadar guzel bisey rabbime bin sukurler olsun Rabbim bu hissleri tatdirmadigi annelere taddirsin insallah🙏🤗🤗🤗
Minigimgelse Seymaemre biz 😊 17. Haftadan beri hissediyorum 19+1 den beri de dışarıdan bile farkediliyo :) şu an 21+4 üz fıldır fıldır fink atıyo kızım içerde :)
dlkzfr minigin_annesi herkes kendince konuşuyor ya. Bizim hem kendi doktorumuz kız dedi hem de ayrıntılı da kız dediler. Böyle bişey olmaz umarım 😁
minigin_annesi dlkzfr deme yaaa hormonlardan ola bilir sert tepki veriyorumdur😅😅😅insallah yanilma payi olmaz🙏😁
Cantanem44 Ben dün anneme biriksin diye 150 tl verdim elime geçtikçe ufak ufak vereceğim biriksin ben son ayı bekleyeceğim kendimi durdurabilirsem tabi 😂çok istiyorum çok can atıyorum ama korkuyorum sanki erken alırsam uğursuzluk getirecek gibi korkuyorum en iyisi annemde biriktirmek ☺️Zamanı gelince hepsini toptan almak ☺️☺️