Ozlmcgrci minigin_annesi ben bi alt acmasini aldım bide yüz örtüsü yapılıyor bundan sonra almayı düşünüyorum yavaş yavas canım
minigin_annesi Ozlmcgrci ben cunki rahatsizim canim korku felan stress diyince erken bitiriyim de rahat oluyum gibisinden...kisa denk geliyor kisin ortasinda cok yuk olmuyum diye onceden aldim...bide yalnis anlamiyorsam sen cinsiyeti gec ogrendin dimi?😃
Seymaemre Ozlmcgrci erkek kuzum :D duyan hıc memnun kalmıo ama ınsanları memnun bırakmayada bebiş yapmıyorum
Feride9595 Ben daha hicbirsey akmadin cinsiyetinde ogrenmiycem surpiz olsun.parami biriktirib dogumdan hemen sonra alicam
Mrvylmz 19+1 bizimde ve galiba hala hissedemiyorum 😂😩 suana kadar en iyi yaptığımız şey bez stoğu 😂 geri kalanı anneannesi babaannesi halaları hep bohça hazırlamışlar bize birşey almak kısmet olmıcak galiba 😂😃
minigin_annesi dlkzfr ayyy bence hamile olunca boyle seylerin soylenmemesi lazim yaa 😣😣😣Rabbim ne verdiyse sukur 🙏ama insana alay edircesine soyleyince sikinti yaaa🙄
dlkzfr minigin_annesi herkes kendince konuşuyor ya. Bizim hem kendi doktorumuz kız dedi hem de ayrıntılı da kız dediler. Böyle bişey olmaz umarım 😁
Ozlmcgrci minigin_annesi baharın olucak canım bebislerimiz çok kışlık da alma . Evet canım konuşuyorduk ya hep . Ayrıntılı ultrason da öğrendim sonunda açtı bacaklarını kizim 🙏
mcansum Seymaemre ay evet uyuz oluyorum ya yok ılk kz olsn ılk erkek olsun yok olsun kısmet bilmem ne size ne arkadas benim ilk bebegim ikisi de bana mukemmel bişey sizde susun yani
Yilmazhavva Seymaemre bn de 20+2 yim canım bn de hissediyorum hareketlerini gün de 2 3 defa hissediyorum ilk 15 haftalikken hissetmiştim ama o zaman hafta 1 kere falandı şimdi daha çok normal bence demekki hareketli olacaklar
minigin_annesi Ozlmcgrci zaten ince olanlari aldim kalin olanlarida buyuk aldim tatlim😁ayyy kizceee geliyooo ne guzelll🙈🙈🙈masallah saglicakla gelsin insallah 🙏😍 kac haftalik oldun canim?🤗
Ozlmcgrci minigin_annesi Bende öyle yapicam kuzum 😊 22 haftalık olduk canım 21 haftamda öğrendim kızımı 🤣çok utangaç olacak biraz
Ozlmcgrci minigin_annesi doktora kesin kizim m8 olacak diye sordum doğduğunda oğlan çıkarsa gel bana göster dedi kesin kız heralde bunu dedigine göre 🤣
minigin_annesi Ozlmcgrci ooo masallah yarilamisiz artik kizz😃😃😃benimki arsiz cikti 11+4te ayaklarini acti ki pipim var diye🤣🤣🤣😁😁😁
minigin_annesi Ozlmcgrci ayyy masallah oglan kiz fark etmez eli ayagi duz olsun saglikli olsun yeter Rabbime sukurler olsun🙏🤰
Tugba16 Ben de 21. Haftadayım. Yavaştan başladım ben de. Şubat Ay i e bebek indirimlerini bekliyorum Nisan nasi kizim gelicek inşallah
Sydmhmtsl Bizde 20 haftalık olduk 🤰🏼annem çoktan örgülere başlamıştı ama ben detaylıyı kesin cinsiyeti bekledim bugün güzel haberler aldım çok şükür 1 hafta sonra yavaş yavaş almaya başlıycam çok heyecanlıyım ☺️kıyafetleri görüp kendimi kaybetmekten korkuyorum 😁
Ozlmcgrci minigin_annesi senin ki baya erken göstermiş canım 🤣 yarıladık çok şükür canım ne kaldı ki surda 😄😄
Ozlmcgrci minigin_annesi aynen canım çok şükür ki hamile kalabiliyoruz rabbim bize tattırıyor bu duyguyu