emir_01 benim bildigim devlet hastanesi cekmiyo aciliyeti yoksa ben özelde yaptırmıştım biri full kapalıdyı digeri%10 diyebilecegim sekilde acikti dedi ama ikiside acildi dedi doktorum cocugum olmuyo diye yaptirmistim ben 1-2 ay icinde ilk oglumu kucagima aldim