Elhamdulillah doğum yaptım arkadaşlar başka bir doktora takipliydim fakat pazar günü doğumum gerçekleşti nöbetçi dr vardı Mine gerçekten o kendisi ve ekibi özellikle Esra ebe o kadar muhteşem o kadar Güler yüzle iyi ilgilendiler ki çok memnun kaldım kendilerinden şiddetle tavsiye ediyorum.rabbim sizleride bir sancıda kurtarsın insAllah