11-02- Aslan10 bende geçen hafta bebek odası takımına baktım internetten biz hepsini takım halinde tek seferde alalım demiştik 8 bin küsürdeydi baktığımda şimdi 9 bine çıkmış 😔
Aslan10 11-02- bizde düz beyaz aldık 6 ya aldık set kitaplık bile var içinde şuan 9 10 bin olmuş 1 ay olmadı alalı
Yenibirii 11-02- hersey git gide zamlaniyor.. iki cinsiyetinde kullanabilecegi seyleri alabilirsin. Mesela küvet, biberon, emzik, termos, bakim ürünleri, ve kendi hijyenik ürünlerini alabilirsin gögüs pedi kapagi, emzirme sütyeni, uç kremi vs vs😊
11-02- Yenibirii evet bende o şekilde düşündüm önce bebek odası takımını almayı düşünüyorum beyaz ya da açık kahve tonlarında sonra zaten cinsiyeti belli olur kıyafet almaya başlarım
11-02- cevriye35_ amin inş hepimiz 🙏🏻 Rabbim bütün annelerimizin yardımcısı olsun evlat acısı yaşatmasın kimseye
Babyakca2891 11-02- ben cinsiyeti öğrenince kendim bir tane takım aldım ahşap beşik aldı annemler amcam almanyadan Park yatak aldı geldi bunu duyan 4-5 tane embesil çok acele ediyorsun ne kadar isteklisin dedi kendiside hamile iyice sinirimi gerdi daha bisi almıyorum uyuz oldum
Eylempyrz Selinakbas ben haftaya 30a gireceğim sadece hastane çıkışı ve battaniye ördüm bebise 😂 haftaya hepsini bir alcam
Nalanmaral 11-02- bence detaylı ultrasondan sonra başla ben öyle yaptım doktor detaylı ultrasona kadar emın olamıyor cınsiyetten zaten kesınlesır o zamana kadar arada aldım ufak tefek şeyler ama odayı detaylıdan sonra hazırladım ☺️
11-02- Nalanmaral ilerde tekrar kullanmak için bu tonlarda almak istedim cinsiyetten sonra kıyafetleri alırım belki ama o zamana kadar odası ufak tefek eşyaları almayı düşünüyorum
minikmucizeemaak 11-02- 18+2 yim, çoğu şey bitti büyük şeyler yani. Kıyafette baya var 3 5 eksiğimiz kaldı. Bende 14. Haftada başladım sanırım cinsiyet öğrendikten sonra kıyafet aldım sadece