Kuzuletta yarın tekrardan gitmemi söyledi büyük ihtimal yine ultrason acıklık ve nst isteyecek araya haftasonu da giriyor ne yapacak hiç bilmiyorum ya pazartesine kadar bekle olmazsa sezeryan dicek ki 41.hafta olmuş oluyor yada eğer 2 cm acikligim felan varsa propess yada suni verebilir lakin dün parmak ucu kadar yoktu dundendir kaç saat yürüdüm kaç kat merdiven inip çıktım kaç kere duşa girdim kaç hurma yiyip kaç bardak ananas suyu içtim kaç squat yaptım Allah bilir. İnşaallah açılma olmuştur ama ben birşey hissetmiyorum