Kızlar yavaş yavaş karnımız çıkınca malum kotlarımızın düğmesi kapanmıyor. Tişört neyse bir şekilde hallediliyor ama hamile pantolonları da şu an için büyük geliyor. Evde felan sorun olmuyor da doktor kontrolüne giderken ne giyiyorsunuz 🤭 Biraz sitelere baktım bir şey bulamadım ne önerirsiniz? 🌸