2prensesannesiiii duriskonunannesi yaaaa peki bişey soracağım ayda 1 günde olsa tortu şeklinde 1 kez kan geldi mi ? Ama sökmüyor devamı olmuyor
duriskonunannesi 2prensesannesiiii geldigini hatırlamıyorum ama regliye dair hiçbir belirtim olmadı siskinligim bile olmadı yani ,olunca da olduğumu bile anlamamıştım tüm regli ağrılarım kaybolmustu ta ki düşük yapana kadar
Papiiii 2prensesannesiiii Merhaba canim nasilsin?Gülzemin nasil?İyimisiniz?Evet canim ben 40im cikdi 2ci ayimdan regl oluyorm yanin2 aydir regl oluyorum düzenli.Sende nasil durumlar?
2prensesannesiiii Papiiii merhaba buraları çok özledim ya ben happy kids sevmedim sen sevdin mi😂 ben burayı daha çok özledim adetim düzensiz kuzum ya mayısta doğum olmuştu ilk reglı 28 eylül oldum sonra 13 ekim oldum şimdi 3. Regl bekliyorum
Papiiii 2prensesannesiiii ay evet canim ya bende burayi süviyorm happy kidse alisamadim.Valla benim regller 2-3 gun arayla duzenli ama yani her ay oluyorum.40im cikdi regl oldum zaten o gunden bugünede her ay oluyorum.Ama sen hic merak etme bu normal duzensiz regl doğum sonrasi gorulen bir durum
2prensesannesiiii Papiiii son postuma bakarmısın bitanem regl yaklaşınca böyle bişey yaşadın mı hiç ?