sacmalamakizim kuzum dr ben gebe kaldığımda yumurtaların tembel demişti gebelik öncesi düzenli her ay adet olurdum acaba sonradan polikistik over mi oldum hala gelmiyor gelsede 1 damla 1 gün sürüyor tortulu şekilde sonra kesiyor sökmüyor 40 kontrolüme gitmedim ama bi sorun mu var acaba diye gideceğim mama vermiyorum düzenli emziriyorum