Dlkzz 2prensesannesiiii kuruma çizgisine benziyor. İmkanınız varsa kan verin bence. Testler psikoloji bozuyor yanıltıyor.
Deletedmom_85 2prensesannesiiii belli belirsiz bir şey var gibide, test bozuk gibi de anlayamadım tam başka test denesene canım. Ee ilki zor oldu 2. İstemeden kendi geliyor herhalde varsa egeeer
2prensesannesiiii Deletedmom_85 shahsshh denicem tekrar bana da bozuk gibi geldi ama huzursuz oldum işte ne bilim vakti zamanında olsun inşallah normal doğum olmuş olsa korkmam da sezeryanlı olunca korkuyorum ister istemez hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 🙏🏻
irem01 2prensesannesiiii bebek daha 2 aylık ve eşin çocuk mu istiyor o kadar çok sevinecek 😅 tabi zorluğu biz çekiyoruz onlara göre ne var ki 😅😅
2prensesannesiiii irem01 dimi ahhaha kesinlikle sevinir kııız tabi şuan geri çekilme yöntemi oldu korunma yolları bakıyorum ama hormonları allak bullak etmicek bişey e olsun diye diretmiyor ama olursa da üzülmez tutuşacak olan benim başa gelen çekilir🥲😂😂😂
irem01 2prensesannesiiii biz de o yöntemle korunuyoruz tabi korunma yöntemi sayılmıyor da 😅 çok şükür bı kaza olmadı gerçi ikinci çocuk için çok uğraştık çok zor oldu. Hap iğne falan biraz korkutuyor beni bı kaza olana kadar böyle devam edicem sanırım 😅
2prensesannesiiii irem01 hahahaha kız bende de pıhtılaşma sorunu var kan sulandırıcı kullanmıyorum şuan varsa da düşer gibi geliyor🥲
2prensesannesiiii irem01 kan vereceğim kızımın randevusu vardı kalçası oturmuş mu diye bakılacak o sırada ben de kan veririm artık net olur hem🥰