Meriva maşşAllah size Allah sağlıcakla kıcağınıza aldığınız günü de göstersin 💕 Başlarda vakit geçmiyor gibi sonra bir bakmışsınız yolun sonuna geliyorsunuz :) Ama sonlar çok stresliymiş yaw Gün sayıyorsunuz acaba su mu geldi acaba nişan mı aa bu akıntı niye Derken derken her an doğumu beklediğinizden sonu biraz zor geçiyor sanki 38+4 iz biz de Allah izin verirse pazartesi ya da salı seseryanla kavuşcaz inŞallah hihihi 💗 benim de ilk Bi durgunluk oldu seseryan zamanı belirlenince niyeyse Lohusa olmadan kohusalığa mı girdim nedir :)