Hjilhn benimde istiyor ve yiyorum ama tostu lavaşta yapıyorum belki daha hafif oluyodur. Bana da artık kilo almamalısın totalde alman gereken kiloyu aldın dedi ama asla moralimizi bozmayalım biraz dikkat edersek en azından daha yavaş kilo alabilirsek iyi olur millet 30 kilo alıp doğuma gidiyor biz 20 kilo alsak ne olur obez değiliz ki sizde normal kiloda gebe kalmışsınız keşke doktorların istediği gibi olsa ama olmuyor işte