şeker yüzünden yatış vermişlerdi 2 saat önce suyum geldi muayene edildi nst bağlandı ama doğuma almıyolar. sancım yok. az önce doktor muayenede kasılıyosun ona izin vermen lazım önceliğimiz normal doğum dedi. sabaha kadar bekleyeceklermiş. su geldikten sonra hemen doğum olması gerekmiyo mu kızlar bilen söylesin nolur dua edin çok korkuyorum