Hilal-95 kadın doğuma gittiğimde gebelik ilerlediği dönemlerde sorun oluşturur dedi ama kesenin içinde bebek gelismemesi kadar erken bir dönemden bahsetmeyince bende aslında aile içi farklı sağlık sorunlarından çok aceleye getirmedim dahiliyeye gitmeyi hızlandirip bı randevu alayım, teşekkürler 🙏