Esra-07 30 yaşındayım erken menopoz yaşıyordum hatta adetten kesildiğini düşünüyor dum meğer hamileymisim test yaptım negatif oh demiştim taaaa ki sürekli uyuduğum için eşim sen kesin hamilesin dedi bende ışıklar çaktı tekrar yaptım test pozitif yok dedim mümkün değil 3.cu bana vok hastane ye gittim meğer 4 haftalık iki testte negatif çıkmış doktor 6 haftalık hamilesin dedi kalp sesini dinletti inan 3 ay olana kadar hamileyim diyemedim ama şimdi hareket ediyor 25 olmak üzereyim tepiyor o kadar zor hamilelik geçirdim ki hala devam ediyor Allah verdiyse vardır diyorum bir hayır bebeğim hisstmesin diye konuşuyorum seni seviyorum diyorum 🥰 onun bir suçu yokki Allah istedi verdi