Esra-07 oğlum 6 yasındayken hiç beklemediğim anda bende hamileliğimi öğrendim. Onca sene olmasına rağmen bende hazır hissetmedim bende o testle yüz yüze gelince sadece üzüntü hissettim. Müthiş bi vicdan azabıydı benim için, oğlumu havalara uçarak karşılamıstım şimdi bu cocuğumun hak ettiği bu değil onun sucu ne diye düşünüyodm ama yinede hevesli ve istekli davranamıyodm. Kontrole gittik doktor kanama alanı gözüküyo dedi, e haliyle ben başladım endişelenmeye. Kontrollerimi iple çekmeye başladım bebek görünümünü almasını tekrar şaşkınlıkla karşıladım. Abisine olan benzerliğini gördükçe şoklara girdik, hareketlerini hissetmeye başladım. Allah o sevgiyi isteği içime koydu hamd olsun. Suan gün sayıyorum doğması için 7 aylığım bugün gidip ağız mendili ve emzik aldım🤭 sizinde bu hislerinz kesinlikle istememkten değil, beklemediğinz bi anda olduğu için ilk duygunuz şok ve şaşkınlık oldu doğal olarak. Bu hisler yerini inanın sevgiye bırakıcak🩵