Sevalinkaa Badesmmom 25e yeni giriş yaptık 2 hafta sonra kntrl var bakalım kaç kilo oldu. Ama kıpır kıpır sıpam 💛
Badesmmom Sevalinkaa valla bebisler hep kıpır kıpır bakalım doğunca da böyle mi olacak benim ilki çok sakindi şuan 5 yaşında çok şükür uyku vs hiç problem yaşamadık ama bu öyle olmayacak bence 😄
Sunshine__ esra1791 maşallah çok güzel aynıyız inşallah bende 2 güne gitcem kilo almıştır bebeğim sen kaç kilo aldın toplam canım
Minik1Civciv Sunshine__ ayyy amin canım amin ecmain 💗🤲🏼 sağlıkla mutlulukla bir avazda kavuşalım yavrularımıza inşallah 🤲🏼💐🌸🫶🏼
Aysegul57 Badesmmom 23+4 olduk 🥳 kızımız çok heyecanlı çok hareketli 😻 karnım artık bariz belli oluyor 🥹
Badesmmom Sunshine__ hiç korkma Allah yardim ediyor. Bide öyle Bi mucize ki yarım derece ateşi arta hemen anlıyorsun annelik çok farklı biseymis Rabbım isteyen herkese versin 🌸
n1saa Badesmmom 26+4 haftaligiz iki gün önce gittigimde tam 1 kg dedi boyunu söylmedi😅🤪 15 ekim dogum🥳 Son bir haftadir azaldi hareketleri daha az hissediyorum sizlerde nasil hareketler vs🙈
Denizinci Badesmmom 24+6 şükürler olsun. 🫶 iyi Gidiyor . Sadece sıcaklar çok zorluyor. Bir de 3 yaşı da kızım var onunla vakit geçiriyorum sürekli. ❤️ zaman yaklaştıkça heyecanım artıyor. Haftaya kontrolüm Çar . Merakla bekliyoruz tosbiki görmeyi ☺️
Dilaraernim Badesmmom bizde 27+3 üz geceleri hareketlerini çok hissediyorum benim de mide yanmalarım başladı 🥲🥲25. Haftada benim de bebeğim 700 gramdı
Sinan35eda Badesmmom ben daha öyle çok hisedemiyorum doktorum normal dedi çok az hisetmen diye biz 770 Gr olmusuz 25+4 olduk bizim bı tek tansiyonumuz yüksek çıkıyor oda sıcaklardan dolayiyimis bakalım iki hafta takip edip 26 sında gidicem