nesimeatak57 23+5 benimde hem işte hem evde cok hareketli masallah :) ayakta çalışmak zorundayım klima yok cok sıcak bunalıyorum 32. Haftayı nasıl beklicem bilmiyorum keske daha erkek izine ayrılmanın yolu olsa ://
Badesmmom Sunshine__ bende öyle diyorum tabi vaktinde sagliklica ama çokta korkuyorum benim ikinci bebegim. Başıma neler gelecek bildiğimden heralde bu korku
Sunshine__ Badesmmom benim ilk galiba bende ne geleceğini bilmediğm için ödüm kopuyo ömrümde hiç doğumhane görmedim dikiş görmedim çok şükür ameliyat görmedim tabi bunlarında etkisi var nasıl olacak çocuğa iyi bakabilcek miyim nasıl bi anne olacağım bunlarda kafamda soru işareti 😞😞😞
Minik1Civciv Badesmmom iyi gidiyor çok şükür bi sıkıntı yok 24+4 üz bizde benim çok hareketli değil ya 🥹normal elimle hissediyorum. Ama oturduğum da çok arada oynuyor bir de yatınca. Çok az öyle yerinde durmuyor falan okuyorum burada benim oğluşum çok hareketli değil. 🥹
Sunshine__ Minik1Civciv benimde o zamanlar öyleydi kuzum sonradan başlıyor hareketli halleri benimki roman havası açınca yerinde durmuyo 😁😁😁 2 haftada çok değişiyor emin ol
Asel2147 Bende 24.+2 olduk Ekim 28 gibi doğum görünüyor en son 40 gün önce doktora gitmiştim şimdi kilosu ne bilmiyorum önümüzdeki hafta gidicem inşallah
Hhbnhbnjvv 26+2 olduk oglumla çok şukur iyi ilerliyor. Sadece yemek yiyince biraz midem bulaniyor birde sıcaklar. 25te dra gittim kilosu 700-800gr arasiydi. Kıpır kıpır hep yavrum Allah nazarlardan korusun. 18 ekimde dogum var🥰🤲🏻🧿♥️
Merve_vrl Hhbnhbnjvv Hayırlısı olsun canimm. Aynı gün doğum yapicaz gibi görünüyor ama bilemeyiz tabii Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin inşallah ☺️🥰
Badesmmom Sunshine__ hiç korkma Allah yardim ediyor. Bide öyle Bi mucize ki yarım derece ateşi arta hemen anlıyorsun annelik çok farklı biseymis Rabbım isteyen herkese versin 🌸
Minik1Civciv Sunshine__ ayyy inşallah ya tabi önceliğim sağlıklı olması ama burda okuyorum. 21 haftalıkken yerinde durmuyor uyutmuyor falan tabi herkesin vücudu gebeliği bir değil ama öncesinde üç kaybım var ilk defa bu haftalara geldim. Rabbime bin şükür. İnsan istiyor doya doya hissetmek. 🥹
Sunshine__ Minik1Civciv Vallahi çok doğru diyosun benimde 1 tane kaybım var seni anlıyorum her dakika onu izlemek hemen içimden çıkarıp sevmek sarılıp koklamak istiyorum inşallah hepimiz hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız
__mom1 Badesmmom Ben de geçen haftadan beri hazırlıkları yapıyorum alışveriş vs. Büyük çoğunluk bitti gibi 😍
Minik1Civciv Sunshine__ ayyy amin canım amin ecmain 💗🤲🏼 sağlıkla mutlulukla bir avazda kavuşalım yavrularımıza inşallah 🤲🏼💐🌸🫶🏼
Egeminannesi Badesmmom benim ikinci gebeliğim canım bı oğlum var 17 aylık smdi ikinci oğlum geliyor ekimde haftaya kontrolum var
Haticealp Badesmmom merhaba bize 25+6 kontrolumuz 7 gun sonra biz geceleri daha kıpır kıpırız gündüz kızımda sıcaktan yakınıyor sanırım 😊😊
Sunshine__ esra1791 maşallah çok güzel aynıyız inşallah bende 2 güne gitcem kilo almıştır bebeğim sen kaç kilo aldın toplam canım